пятница, 14 сентября 2012 г.

Портфоліо


  ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Болота України: подвійність поглядів.
Назва навчальної теми «Внутрішні води України».
Основний та другорядні навчальні предмети
Географія, історія, біологія
Вік учнів, клас 8 клас (14-15 років)

Стислий опис проекту

Проект розрахований на учнів 8 класів і релізується під час вивчення теми «Внутрішні води України». Метой проекту є формування в учнів знань стосовно значення боліт, як одиниці природного комплексу,  навичок пошуку та аналізу інформації, вмінь виконання кінцевого продукту проектної діяльності за допомогою використання ІКТ

План

Навчальні цілі

1.    прослідити залежність характеристик боліт від кліматичних особливостей і геоморфологічних характеристик території;
2.    З’ясування причинно-наслідкових зв’язків в поширенні боліт на території України.
3.    визначити роль боліт в господарстві країни;
4.    швидко та ефективно шукати інформацію та оцінювати її;
5.    використовувати ІКТ в проектній діяльності;
6.    співпрацювати в малих групах.

Опис оцінювання

  За добу до початку роботи над проектом учні відповідають на тест електронного опитування , завдяки чому показують свої попередні знання щодо боліт. На першому уроці перед початком вивчення теми «Внутрішні води України» вчитель проводить опитування за таблицею З-Х-Д, щоб з’ясувати інтереси учнів з цієї теми та поділити класс на групи (географи, біологи, історики, екологи).
Учні розробляють план роботи групи для того, щоб спрямувати своє дослідження,  керівництво та таблиця досліджень для презентації, яке допомагає їм ефективно знайти матеріал для створення презентації. Також учні  постійно працюють над таблицею З-Х-Д  (поступово заповнюють її). Цей документ допомагає вчителю відслідковувати, як саме іде процес навчання учнів. Впродовж роботи над проектом учні також використовують форму оцінювання, яка допомагає їм  добре виконати завдання та спрямовує їх у виконанні завдань проектів.
Коли учні завершать частину з пошуком та аналізом інформації учні використовуватимуть форми взаємооцінювання. Коли проекти учнів буде завершено, вони захистять презентації  на тематичному уроці, та зроблять особисті висновки стосовно спільної теми (складання листівки-пазла). Їх кінцевий продукт буде оцінений за Формою оцінювання    

Діяльність учнів

  •  Перед оголошення про проведення проекту учням роздаються інформаційні буклети.
  • За добу до початку проекту учням роздаються буклети-запрошення
  •  Перед початком роботи над проектом учні відповідають на тест електронного опитування
  •  Просмотр вступної презентації вчителя
  • Учні поділяються на групи: географи, біологи, історики, екологи.
  • В кожній групі вибирається учнями капітан.
  • Кожна група розробляє план роботи
  • Для групи географів завдання проекту полягає в пошуку причин, виявленні районів розміщення боліт по території України.
  • Біологи  досліджують компоненти природного комплексу болота та з’ясовують харчові ланцюги.
  • Історики, використовуючи матеріали з мережі Інтернет,  знаходять інформації про меліоративні роботи у світі та Україні в минулих століттях.
  • Екологи працюють над наслідком осушення боліт на прикладі Українського і Білоруського Полісся.
  • Протягом проекту вчитель, використовуючи З-Х-Д та листи самооцінюваня учнів проводить корекцію роботи учнів  та консультації.
  • В кінці проекту всі учні презентують результати своєї діяльності, оцінюють роботу
  • паралельних груп та заповнюють листівку-пазл.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище Бучнєва Ірина Володимирівна
Фах, навчальний предмет    вчитель географії
Навчальний заклад  Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 38 Харківської міської ради Харківської області
Контактні дані    userintell05@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 10.09.2012 - 14.09.2012
Місце проведення тренінгу Науково-методичний педагогічний  центр Департаменту освіти  Харківської міської ради
Тренери Кравченко Марина Олегівна, Корсунський Олексій Юрійович

1 комментарий:

  1. Детально продумано і підготовлено оцінювання і діяльність, впевнена, що учні з захопленням будуть працювати над даним проектом.

    ОтветитьУдалить